Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 iunie 2010

Capitolul 11-Seara cea mare





Dpdv.Bella
Ma simteam rau catrebuie sa-l refuz pe Jacob,dar…..poate ca nu o sa ma vada si o sa pot pleca si sa ma refugiez intr-o carte!de dansat niciodata nu m-a preocupat si nu am invatat sa dansez.Ca sa pun capac la toate idiotenia asta,trebuie sa o rog pe directoare sa-mi caute o rochie.Daca m-ar auzi ca ii zic directoare cred ca s-ar supara pe mine.Cel mai bine ar fi sa-i trimit un mail.Am urcat scarile si am vazut camera plina de haine !WTF ?O persoana mica,care semanaca cu Alice tot scotea haine din dulap.M-am inselat chiar ea era !
-CE FACI ?
-Caut o rochie de bal,nu se vede ?
-Vad doar ca imi scototcesti prin dulap si ca scoti haine !
-Da,dar tot nu pot sa cred ce ai in dulap........BLUGI CARE NICI MACAR NU SUNT LA MODA,SA NU MAI ZIC DE HAINE !a inceput sa tipe ,fata asta are nevoie mare de un calmant .
Decat sa ma contaminez de la ea,mai bine ies din camera.Si asa am inceput sa fac cate un pas spre iesire.Sper sa nu ma vada.Facand cate un pas,se pare ca am ajuns si am apasat clanta :
-Bella unde te duci ?ma intreaba ea,batand din picior.
-Pai....
-Da !
-Ma...............adica..........vreau.................sa...........................ma..............duc sa manac !am zis-o balbait,bravo Bella ,acuma roaga-te sa te creada.
-Dar adineauri ce ai venit de la masa !
De ce nu m-am gandit eu la asta ?
-Adica,vroiam.........sa spun....ca ma duc sa iau mancare pentru caine !
-Caine> ???a facat niste ochi cat cepele.A inceput sa rada !
Ce era asa de amuzant ?
-Bella.............haha..................aici.......haha....nu sunt caini.........haha !
La naiba..............nu am de ales,decat sa ii zic adevarul !
-Alice,vreau sa ma duc la plimbare !
-Aaaa dar sa vi pana la ora 3,adica ai 2 ore la dispozitie sa e plimbi !Apoi te aranjam !
Haine.................pantofi..........nu ma simteam prea bine !trebuia sa ies de aici.Si asta am si facut.Am cobora scarile in graba si am iesit afara.Era o poteca si am decis de ce nu sa ma plimb.Era asa minunata poienita......unde te uitai era un verde deschis combinat cu trunchiurile copacilor de cluoarea maroniului.Era liniste,dar ea era taiata de ciripitul melodios al pasarelilor.Am inaintat,dar la un momentdat am taiat cararea,din cauza unui fluture colorat,Era asa minunat,zici ca era curcubeu.Razele soarelui cu greu strabateau intunericul padurii.

Am coborat scarile si am ajuns intr-o sala plina de muzica, si lumini.era mai mult decat imi puteam imagina.nu credeam ca dupa tortura pe care am suportat-o voi zice:
-Alice te-ai descurcat minunat!

De ce nu m-am gandit eu la asta ?
-Adica,vroiam.........sa spun....ca ma duc sa iau mancare pentru caine !

-Caine> ???a facat niste ochi cat cepele.A inceput sa rada !

Ce era asa de amuzant ?

-Bella.............haha..................aici.......haha....nu sunt caini.........haha !

La naiba..............nu am de ales,decat sa ii zic adevarul !

-Alice,vreau sa ma duc la plimbare !

-Aaaa dar sa vi pana la ora 3,adica ai 2 ore la dispozitie sa e plimbi !Apoi te aranjam !

Haine.................pantofi..........nu ma simteam prea bine !trebuia sa ies de aici.Si asta am si facut.Am cobora scarile in graba si am iesit afara.Era o poteca si am decis de ce nu sa ma plimb.Era asa minunata poienita......unde te uitai era un verde deschis combinat cu trunchiurile copacilor de cluoarea maroniului.Era liniste,dar ea era taiata de ciripitul melodios al pasarelilor.Am inaintat,dar la un momentdat am taiat cararea,din cauza unui fluture colorat,Era asa minunat,zici ca era curcubeu.Razele soarelui cu greu strabateau intunericul padurii.

Am fost furata de peisaj si am uitat sa ma uit cat este ceasul.Era 3 :20,mai aveam 10 minute.Am inceput sa ma intorc pe unde am venit,dar nimic nu mi se parea necunsocut !

‘’Bella,ar fi culmea sa te ratacesti’’,trebuia sa fie constiinta mea,de multe ori ma certam cu ea.Mai taci si nu te baga !i-am zis !Era chiar culmea sa aiba rabdare constiinta mea ,desi in majoritatea timpului,avea cam tot timpul dreptate.’’Vezi chiar tu ai spus-o !’’Bine recunosc si acuma unde ar trebui sa merg ?’’Pe mine ma intrebi ?’’Asta era culmea,nici eu,dar nici constiinta mea nu stia unde suntem.Totusi am scapat sa ma chinuie Alice la macheat.Un fosnait sa auzit printre copaci,cred ca era vantul sau pasarelele.Un strigat spargea linistea padurii.

-BELLAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!UNDE ESTI ?vocea imi parea familiara,dar cine putea fi ?

Dar am simtit nevoia sa zic ca sunt aici :

-Aici !

Nu a durat mult ca Edward sa ma gaseasca.A iesit dintre copaci,nu pot sa cred ca si-a sacrificat timpul pentru mine !

-Bella ma bucur asa mult ca te-m gasit !si m-a luat in brate.

Parfumul sau era asa de frumos..........era minunat,iar faptul ca m-a luat in brate..........’’Da,am prins ideea..il iubesti !’’Ce ?’’Dar nu trebuie sa te prefaci !

-Am fost asa ingrijorat pentru tine !

-Ma bucur ca ai venit sa ma salvezi !

-Plus ca si Alice ii este dor de tine si ingrijorata !

-Da ....sa ma chinuie !am zis cat de incet am putut.

-Ai zis ceva ?

-Nu !am zis !

Tot drumul am discutat,speram sa se rataceasca,ca sa putem sta cat mai mult impreuna,dar stiam ca este in zadar.Se pare ca nu ma ratacisem,ci ma abatusem de carare.

******Dupa 15 min,timp in care Bella ajunge pe mainile lui Alice***********
Ce rau imi pare,ca intalnirea cu Edward a durat 15 minute,imi doream sa stam mai mult,dar ca de obici un puteam,in plus cine eram eu ca sa-l tin langa mine ?Am urcat scarile fara pic de vlaga in mine.Am deschis usa incet iar pe pat stateau niste rochii absolut minunate.

-Ai venit !ce dor mi-a fost de tine !hai sa te schimbi.

-Nu ai de gand sa ma lasi nu ?

-Nu !a zis.

A trebuit sa ma resemnez,aveam de ales ?Cu Alice niciodata.

M-a imbracat intr-o rochie gri minunata,apoi mi-a facut parul.Alice sa imbracat intr-o rochie :roz bobon,era superba !Dupa ce ne-am machiat am cborat jos unde ne asteptau baietii.ei erau imbracati in costum.Am coborat scarile unde eward mi-a zis ca arat superb,lucru care m-a facut sa ma inrosesc.Din sala de sport erau muzica si lumini....era totul absoltu frumos.Nu credeam ca o sa zic asta,mai ales dupa tortura la are m-a supus

-Alice...totul este foarte frumos


-------------------------------------------------------------

CU ASTA VA ZIC:BINE ATI VENIT IN VACANTA!!!

cap 11 este gata si lecturare placuta..nu uitati de comm


3 comentarii:

  1. super cap
    sa vedem ce o sa se intamople in continuare ;)
    spor la tastat :*

    RăspundețiȘtergere
  2. super capitol
    normal,doar e scris de tine...:D:D
    urmatorul nu stiu cand o sa vie
    am cantonamentul,si netul meu e cazut la pamant
    :((:((

    RăspundețiȘtergere