Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 iunie 2010

Capitolul 10-Fericire




Aveam biologia prima ora cu Bella.O vedeam atat de concentrata pe lucrarea ei,incat daca ar fi putut ar fi gaurit-o.Ma intrebam ce are asa de special de James a primit-o aici.Oricum nu ma puteam plange compania ei imi facea mare placere.
- Mai aveti 10 minute ,ne spuse proful,iar Bella se infurie si mai tare.Am terminat foarte repede testul si i l-am inmanat profesorului.
Mi-am luat la revedere de la Bella si am plecat spre camera mea sa-mi iau echipamentul pentru sport.In timp ce mergeam pe holurile scolii m-am intalnit cu Alice.
- Edward !sari in sus ea,apoi veni si ma imbratisa.
- Buna Alice...i-am zis plictisit.
Dar nu am mai avut timp ca Alice ma trase inapoi dupa colt si numai ce l-am vazut pe varcolacul ala urat mirositor izbindu-se de Bella mea.Am vrut sa ma duc sa-i dau naibii un pumn,dar Alice ma tinu.
- Edward stai ,te rog !Doamne ,daca ma duceam as fi trezit suspiciuni in legatura cu grija mea fata de Bella.
- Ok !
- Bella o sa fie bine.
- Esti sigura ?am intrebat-o suspicios.
- Da Ed. Sunt sigura.
ATENTIE ELEVI !SAMBATA ESTE BAL SI VA ASTEPTAM SA VA VEDEM ACOLO !
-Ceee ???Bal ???Ce le veni si astora ?as vrea sa o invit pe Bella,dar cred ca ma va refuza.
- Incercarea moarte n-are sa stii Edward !Hai la masa!
Am ramas perplex .chiar am zis-o cu voce tare?
- Edward,stiu ca o placi ,si inca foarte mult.
- Ba nu e adevarat...
- Ba da
- Ba nu
- Ba da
- Ba nu
- Ba da
- Ba da.am zis eu deja satul de jocul asta.
- Hihihi...rase, malefic Alice.Stiam eu !
Am ajuns la cantina,iar Alice o suna pe Bella .
-Aici Bella!a strigat prin multime!Ea se uita derutata ,pana in sfarsit ne vazu.
-Am ajuns,vad ca nu ai avut nevoie sa de mine sa ma intrebi ce mananc !
-Pai,pizza place tuturor.
-Aaa da am uitat sa zic :Buna !
-Buna Bella !au zis toti la unison,in afara de mine.
Am plecat cu Bella dupa ce a mancat spre ora de sport pe care o aveam impreuna.
-Bella,stii.....vroiam.....sa......stii tu !
-Nu nu stiu,despre ce vorbesti !
-Pai....ma....gandeam.....cum......sambata .............este balul.............ma gandeam...........ca poate...........ai ......vrea sa mergi cu mine ?Ce zici ?oh doamne,am zis-o !minune mare !!Imi venea sa-mi dau palme !Balbaitule care esti.Ea se uita in ochii mei si raspunse simplu :
- Da !ceee ???mi-a zis da ! mi-a zis da !imi venea sa sar in sus mai rau ca Alice.
- ok Bella ne vedem mai tarziu...i-am zis.
- Bye Edward..imi spuse cu o usoara ezitare.
Acum eram mai fericit ca niciodata.Indragostit pana peste cap de Isabella.CE VIATA FRUMOASA !M-am intalnit cu Emmet in vestiar care se uita foarte ciudat la mine dar ce-mi pasa.Nu-mi mai pasa de nimeni acum.

**************************************************
Sorry k am intarziat atat cu capitolul ...doar ca am iesit in fiecare zi pe afara,si nu prea am mai stat sa scriu...Ce sa-i faci...
Sper ca v-a placut
Va rog frumos sa comentati

3 comentarii: