Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 29 mai 2010

Capitolul 9-Mai rau nu poate fi


Dpdv.Bella

Proful asta era asa un idiot.Dupa o ora de sport,in care mi-am dat duhul pe terenul lui,asta de biologie ne da lucrare.Este un mare IDIOT.Dar slava cerului,ca la scoala de unde vine eu,am facut lectia asta.A venit foia in fata,dar el inca nu s-a miscat,acei ochi te culoarea topazului..te puteai rataci in ei.Am incercat sa nu ma concentrz la el,ci la lucrare.’’Haide Bella,gandeste-te in alta parte,la lucrare,o sa iei nota mica !’’cum poti sa te concentrezi cand langa tine este un baiat asa de frumos !

-Mai aveti 10 minute !

Cum 10 minute ?asta chiar este idiot !Si eu nu am facut nimic.Mi-am inpartit parul in doua parti ,astfel incat sa nu il pot vedea.Se pare ca a maers,m-am putut concentra.Celule albe..hemoglobina......10 intrebari ,in care trebuia sa incercuim raspunsul corect.Bine ca nu trebuie sa raspund,ca chiar nu ma puteam concentra sa raspund corect gramical.Dar sper sa trec si peste asta.Un zmot infernal,care in mod normal ar spune :A-TI SCAPAT DE ORE,dar in situatia asta spune :AR TREBUI SA-MI MULTUMITI CA SUN !da e noroc pe mine !Am predat lucrarile si acuma era pauza de masa.Dar inainte de asta trebuie sa ma duc la mine in camera sa iau ceva sa ma schimb.Am iesit din camera,dar cu ochii pe jos,ca nu cumva sa ma impiedic.Am simtit ceva solid ce m-a aruncat pe jos,cu carti cu tot !In timp ce incercam sa ma ridic i-am zis :

-Al naibii mai tare nu puteai sa te izbesti de mine> ?

-Eu,nu este vina mea,ca tu bagi privirea in pamant !

In sfarsit m-am ridicat si eu de jos.Ochii mi-au ramas pe baiatul din fata mea.Avea parul scurt,de culoarea negru precum smoala,ochii caprui precum ciocolata milka,pe care o ador,corpul era bine lucrat.Zambetul lui.......parca eram in rai...

-Aaaa scuze !a spus el inrt-un tarziu ,in timp ce imi aduna cartile de pe jos

-N-u.....Adica nu este nimic,multumesc.Bravo Bella,te faci de ras,am reusit chiar sa ma bablbai.Eu sunt Bella

ATENTIE ELEVI !SAMBATA ESTE BAL SI VA ASTEPTAM SA VA VEDEM ACOLO !

Afurisit anunt.Cat de mult urasc,anunturile,mi se par oribile.

-Jake !Deci tu nu vii la dans ? ma intraba pe mine ?M-am uitat in jur si se pare ca pe mine m-a intrebat.

-Stii.....nu le am cu dansul !

-Oooo ce bine,ca nici eu,deci am putea face altceva ?

-Cum ar fi ?

-Sa luam cina impreuna si sa ne uitam la stele ?

-Este o optiune buna !

-Atunci ne vedem diseara ?

-Da !macar nu m-am balbait.

-Ne vedem diseara!pa!

-Pa! A zis el

Doamne ce bine arata.Am urcat scarile in graba,deja imi era foame.Am aruncat niste haine pe mine si am coborat jos scarile.Ceva imi vibra in pantalonii mei,.....era telefonul meu si se pare ca era Alice :
-Alo ?am zis eu

-Bella stai cu noi la masa?

-Alice,nici macar nu am ajuns acolo si tu deja ma intrebi ?

-Aaaa da ?

-Ok,bin si eu in 10 minute.

Am inceput sa alerg si m-am impiedicat de vreo doua ori,dar macar nu am cazut.Asa cum am zis in 10 minute am ajuns.

-Aici Bella!a sstrigat prin multime!

-Am ajuns,vad ca nu ai avut nevoie sa de mine sa ma intrebi ce mananc !

-Pai,pizza place tuturor.

-Aaa da am uitat sa zic :Buna !

-Buna Bella !au zis toti la unison,in afara de Edward !
-Bella,stii.....vroiam.....sa......stii tu !

-Nu nu stiu,despre ce vorbesti !

-Pai....ma....gandeam.....cum......sambata .............este balul.............ma gandeam...........ca poate...........ai ......vrea sa mergi cu mine ?Ce zici ?

M-am uitat in ochii lui de topaz si am zis :

-

-DA !o doamne si Jake ?trebuie neaparat sa-i zic ca imi pare rau.



Dpdv.Jake

Cat de mult urasc internatul asta plin de sugatori de sange,pe deasupra mai au si un miros gustator de scarbos,care te face sa versi de la el.In timp ce mergeam m-am izbit de cineva care mergea cu capul in jos.Ochii ei erau de culoare ciocolatei,parul ei era roscat,buzele erau rosii,dar mirosea...............precum................un om ?Ce sa caute un om aici ?Ar fi chiar imposibil.Arata asa de bine.Am intrebat-o daca ar vrea sa mearga cu mine la dans,dar am fost surprins ca nu stie sa danseze si de ce nu sa nu-i propun altceva ?Si asa am derulat conversatia cu cina :
’’ooo ce bine,ca nici eu,deci am putea face altceva ?

-Cum ar fi ?

-Sa luam cina impreuna si sa ne uitam la stele ?

-Este o optiune buna !

-Atunci ne vedem diseara ?

-Da !macar nu m-am balbait.

-Ne vedem diseara!pa!

-Pa! A zis el’’

Arata asa e bine......Era ora mesei,si deja imi era foame.M-am dus la cantina si am vazut-o in preajma strigoilor,sper sa nu ii faca niciun rau,altfel vor avea de a face cu mine.Masa noastra era o ora,timp in care am observat fiecare miscare a iei.Dar sa auzit acel urat clopotel,dar Bella nu sa ridicat de la masa,si am preferat sa o asptept.

-Ma bucur ca ai ramas !a zis ea cu o voce absolut incantatoare !

-Si eu !dar de ce ai ramas ?

-Pai...vroiam sa vorbesc cu tine !

-Despre ce !

-Despre faptul ca pana la urma,am promis cuiva ca ma duc la bal si nu o sa ajung diseara !Imi pare rau !

-Nu este nimic,poate ne vedem pe acolo.

-Pana la urma vii si tu ?ma intrebat pe mine.

-Da,m-a invitat Leah.Atunci...ne cedem diseara ?
-Da,ne vedem diseara.

--------------------------------------------------------

a venit si cap 9.....sper sa va placa....nu ma supar dac imi zicetui ceva de rau;))sper sa va placa si sa comm




3 comentarii:

  1. interesant;))
    cat ama steptat cap asta;))
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  2. super ma bucur ca ai facut schimbarile alea
    (la prima varianta pe care mi-ai dat-o)
    Capitolul 10 il scriu eu si o sa apara in curand
    :*:*

    RăspundețiȘtergere