Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 mai 2010

Capitolul 7-O zi nenorocita

Dpdv.Bella

Tanya a fost draguta,ca a ales sa alerge cu mine,si ma bucur foarte mult ca a vrut sa alerge cu o impiedicata ca mine.Si prostul acesta de profesor ne pune sa alergam 4 ture de teren.Eu,la felul in care alerg,nu o sa scot nici 3 ture,dar in fine,el este profesorul si imi vine sa-i dau una in cap,sa-l vad pe el alergand si apoi sa ne puna sa alergam.Vocea Tanyei m-a trezit inainte sa-l omor pe prof :

-Ai obosit ?

-Nu !si sper sa duc la bun sfarsit tura asta !

-La ce te gandeai ?
-Pai..la faptul ca imi vine sa-i dau cu ceva in cap,pentru turile e care ma pune sa le execut,as vrea sa-l vad pe el,executandu-le.

A inceput sa rada si puteam sa jur ca l-am vazut chicotind pe prof.Poate ca este imaginatia mea.

-Deci tu de ce ai venit aici ?

-Alte intrebari nu se poate sa le puna si altcineva ?Cum ar fi cum ti se pare scoala ?Nu voi trebue sa intrebati de ce am venit aici.

Imi parea rau,ca trebuie sa tip la ea,stiam ca nu are nicio vina.

-Imi cer scuze,doar pur si simplu nu ma simt in stare sa vorbesc despre asta !
-Nu este nimic !vocea ei suna ca cel mai fic clopotel....

Ca sa fie ziua si mai dezastruoasa,a inceput sa ploua cu stropi mari,picaturil care cadeau din norii negri dansau in atmosfera,bucurandu-se de momentul lor de glorie,iar apoi cadeau,facund un mic zgomot.Un fluier asurzitor se auzi in urechea mea,era fluierul profesorului care ma trezea din visare :

-SWAN

MA dor picioarele ingrozitor,abia puteam sa ma misc,proful asta este un incapabil,am s-o rog pe tutorele meu,sa-mi dea o scutire de la sport.

-Este un inceput !imi zise Tanya intrerupandu-ma din nou din visare !

-Da,asa este !am zis eu fara vlaga !

-Cum te simti ?
-Rau,abia ii pot tara picioarele.

Asa sie ra,abia imi puteam tari picioarele,cred ca maine cineva se va trezi cu o febra usculara,de o saptamana !Daca as fi putut sa plang,as face,numai ca nu imi vine sa fac.Cu greu am ajuns la vestiarul fetelor,m-am asezat si am ineput sa ma schimb.Ora aceasta aveam engleza,ma intreb cu cine o voi avea ?
-Tanya,ce ora ai acuma ?
-Istoria !

Din pacate nu aveam cu ea.

-Tu ?

-Engleza !si nu stiu cu cine sunt !
-Mi se pare ca esti cu........Alice Cullen !o stii ?

-Da,este colega mea de camera !Ma poti duce tu,te rog !!

-Sigur.

Tanya arata asa de bine,pe langa mine !, vreau sa am si eu corpul ei !dar stiu ca trebuie sa ma multumesc cu ce am.

-Crezi ca maine o sa fie soare ?(bella)

-Nu cred,maine avem o excursie !

-Excursie ?
-Da,o sa va zica azi la biologie !

-Aham,dar.....este obligatoriu ?
-Asteapta pana la ora de biologie !

-Cred ca nu am de ales!Si dupa aceea ce ora ai?

-Este ultima,cred ca am sa ma duc la cumparaturi !

-Ce bine este de tine !

-Am ajuns !

-Multumesc mult ca m-ai adus !distractie placuta !

-Mersi !pa

Nici nu realizasem cand am ajuns si cel mai bun lucru a fost acela ca nu m-am impiedicat.S-a sunt de intrare,cel urasc clopotelul acesta !Am intrat in clasa si m-am asezat langa colega mea de camera,Alice,se pare ca avem aceasi ora !

-Buna !Cum a fost ziua de azi ?
-Am avut sportul,si cred ca mai avem un pic inainte sa-l omor !

Alice a inceput sa rada,i se vedeau acei dinti perfecti,dar sa oprit cand a intrat profesoara !

-Good morning class !

-Goog morning Miss !ma simteam precum in clasele 1-4!

-Today,we have a new student,wich name is:Isabella!Pease come hear,next to me!

Asa cum a zis m-am dus langa ea:

-Now,tell us where are you from ?

-I am from one town named:Forks and I preferred to say me:Bella!
-Thanks!

Si asa m-am inrosit eu la fata,desi u crdeam ca nu o sa ma mai inrosesc upa tragedia ce mi sa intamplat.Am luat un caiet si am inceput sa-mi fac vant,Alice se uita la mine si parka ii venea sa-mi spuna ceva.

-Alice,s-a intamplat ceva ?
-Aaaa,nu nimic !ma gandeam !

-Asta vad si eu !te uitai la mine asa insistent.

-Nu am vrut !

-Silent in my classs!

O doamne ce profesoara idioata!,nu imi vine sa cred !Si eu care credeam ca totu o sa fie ok,dar probabil e noua in functie,arata in jur de 19-20 de ani.

Ora a recut greu,dar inca o data am fost salvati de clopotel.

-Alice,ma poti due tu la ora de biologie !

-Da !era asa fericita !ciudat de fericita !

-Sala de biologie era chiar de asupra clasei de engleza,cand am ajuns numai bine se suna de intrare,scarile erau alunecoase,proaspat spalate !Clasa era veche,cu crapauri cat cuprinde si praf.Singurul loc liberdin clasa era langa el :Edward !M-am dus langa el,dar in acelasi moment a intart si proful de biologie cu niste foi !

M-am asezat pe scaun,care scaria,iar proful mpartea foilea :
-Copiii,astazi,vom da un test,in care ve-ti lucra individual!
A ajuns si in fata mea o hartie,am preferat sa-mi acopar fata cu parul meu,dar chair si asa Edwad se uita insistent la mine.

-----------------

sper sa comm eu numai scriu pana sambata viitoare

3 comentarii:

  1. hmmm...ai niste mici greseli pe aici prefer sa nu le enumar, dar incearca sa iti schimbi stilul, mai ales atunci cand faci dialog, dialogul a iesit prea simplu...pfff...trebuia mai complex, dupa stilul acesta de scriere mi-am dat seama cine a facut capitolul fara sa intreb sau sa vad ca ati scris pe unde ;));;), nu-i asa diana? :)):)))
    in fine prefer sa nu mai comentez, pai ce sa zic, a fost frumos capitolul dar nu prea ai stiut sa mai inbini niste lucruri, in rest ok ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. idem prima:)
    aveti o idee minunata:)
    succes la scris in continuare;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da mami:))asa am sa fac,dar sunt obosita)

    RăspundețiȘtergere