Faceți căutări pe acest blog

duminică, 9 mai 2010

Capitolul 4-Ce-i cu mine?

Dpdv.Edward

In timp ce o conduceam pe fata de langa mine spre camera lui Alice pe holurile prin care mai bine muream decat sa le parcurg de atatea ori pe zi,dar acum mergeam cu cea mai mare placere pe aici fiindca aveam asa un inger langa mine .Simpla ei prezenta imi infrumutesa ziua.Frumusetea ei era naturala,fara pic de machiaj pe chipul ei.Dar era om...ce rau facuse pentru a veni intr-un loc plin de fiinte mitice din cartile cu povesti de groaza ?Dar oare ea stia despre ciudateniile care populau scoala ? M-am decis totusi sa o intreb bine fara sa dezvalui ceva.

-Deci,tu ce rele ai facut de ai venit aici?am intrebat-o cu nonsalanta.

-Rele ?nu inteleg ...spuse cu nedumerire evitandu-mi privirea pe cat se putea.

-Aici vin numai adolescenti cu probleme,care fac rele pe acasa !Deci care este povestea ta.curiozitatea ma macina pe dinauntru ,desi stiam de la cele auzite de la Alice din mers.Ezita ,de parca nu era pregatita sa raspunda la intrebarea mea ,dar nici nu o obligam.S-a dezechilibrat brusc si era pe punctul de a cadea dar nu puteam sa las sa se intample asta ,asa ca am prins-o,dar am sperat ca atingerea mea rece sa nu o sperie si sa fuga mancand pamantul.

-Aaaa multumesc... !

-Ar trebui sa ai grija pe unde calci,nu vrem accidente cu sange pe aici !ahh Edward ori esti prost pe jumatate ,ori esti prost cu diploma !imi urlam eu in minte...sper sa nu-si fi dat seama de nimic,ca altfel am incurcat-o.

-O sa am grija,dar nu depinde de mine !depinde de ginionul meu !hmm...da ...domnisoara misterioasa a mai adaugat ceva la lista ei.Fata asta va fi moartea mea.

-Ghinion ?

-Da !nu trece o zi fara sa nu ma impiedic,sau sa nu patesc ceva !

-Deci esti precum un bibelou foarte sensibil,care se poate sparge oricand ?
-Da,cam asa ceva !

Nu mai avuse timp ,sa mai spuna ceva ,deoarece,din pacate ajunseseram in fata camerei surorii mele.

-Asta este camera ta.

-Aaaa...multumesc !dar nu te supara dar la ce etaj este holul acesta imens ? intreba rusinata.
-Etajul 5 si nu ma supar !multa lume nu acorda atentie pe unde merge.Trebuie sa plec !pa !

-Pa !

Mda... EDWARD !!!pe toti sfintii !! de ce i-am zis ca trebuie sa plec ah..da lasa-i fetei spatiul necesar,si nu sari pe ea .

Am plecat grabit spre camera in care stateam cu Jazz si Emmett,si am fost surprins sa-i vad pe baieti jucand tenis de masa pe birourile lor.

- Hei !Wow ...marele Emmett se complica cu jocuri mici precum tenisul de masa ,si lasa deoparte jocurile video ?

- Stii...am descoperit ca ma relaxeaza.Dar tu Bro ce mai faci ?

- Bine...

- Nu prea se vede ,raspunse Jazz cam gafaind...am trait s-o vad si pe asta,sentimentele tale sunt cam nebune.

- Ce vrei sa spui ?

- Pai din cate simt esti foarte concentrat pe ceva sau cineva,si fericit cum nu te-am mai vazut.Asta inseamna un singur lucru...iar castigatorul dragostei este Edward astazi zise ca si cum ar prezenta un premiu.

- Ce vrei sa spui ?Nu sunt indragostit. !!!

- Bro...prima faza in asta e negarea .

- Nu neg,dar nu iubesc pe nimeni,serios!

- Sentimentele tale arata altceva .imi zise Jasper.

- Hai sa nu mai discutam despre asta.Va rog.

- Daca vrei tu,dar sa stii ca nu o sa scapi asa usor !Hai la Cantina.

- Parca ai fi Alice si intrebarile ei sufocante.

- Mda,mda...

Ajunsi in sala de mese stateam plictisit pe scaun meditand,cand i-am auzit gandurile lui Alice foarte aproape si ce era si mai bine era ca acea fata era cu ea.yepii...Cullen revino-ti !!!Alice veni si facu imediat prezentarile :

-Buna !ea este Bella,iar ei sunt Jasper,Emmet,Rosalie si Edward pe care l-ai cunoscut deja !

Atunci m-am aplecat si am intrebat-o :

-Maine ce ai prima ora ?

5 comentarii:

  1. sambata???
    care sambata??:-o adica pe 15 mai??
    nu se poate:-w
    ai face bine sa postezi pana miercuri cel tarziu:-w
    grrr!!!super capitolul:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hih hi:X:X:X:X
    Imi place la nebunie:X:X
    De abia astept capitolul urmator :D
    Si sper sa vina mai repede acea sambata>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. e super:)
    edward castigatorul dragostei ;)):X
    de abia astept continuarea :)
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  4. edward e indragostit, dar se misca repede nu gluma :)):))

    RăspundețiȘtergere