Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 15 mai 2010

Capitolul 5-Visul ciudat

Dpdv.Bella

-Deci ce ora ai maine!avea o voce asa de minunata !

-Pai....stai sa ma uit....

-Sportul !zice Alice entuziasmata !

Dar de unde stia !

-Dar de unde stii ?

-Pentru ca.....am fost la secretariat sa las o cheie !zice ea balbaindu-se !

-Deci ma duc sa iau ceva de mancare !Bella,tu ce vrei sa mananci ?

-Pai as manca un hamburger,dar ma duc sa-mi iau eu !

-Nu,fac eu cinste !

Dar de ce nu ii inreaba si pe fratii lui ?
-Dar fratii tai ?
-Ei isi iau in fiecare seara pizza !

Pizza,nu este la fel de sanatos precum un mar.Imi place aici !Cantina era vech,in fiecare colt era un paianjan care isi devora prada,o mica musca.

-Deci cum ti se pare liceul nostru ?
-Sincer vorbind,este perfect.Cu exceptia darapanaturilor si a paianjanilor !
Tipul cel blond,care cred ca este Emmet, a inceput sa rada,dezvaluindu-se dintii perfeci albi ! !Edward a venit cu o tava plaina cu mancare !Mie mi-a revenit portia cea mai mare de clatite !Aratau delicios !

In timp ce eu savuram aceasta mancare ,singurul care manca din cand in cand era Edward !

-Nu va este foame?

-Nu,noi am mancat mai devreme!stam aici cu voi doi sa mancati !
Emmet nu a incetat sa rada !ce poate fi asa de ras ?nu inteleg !

-Maine ce ora aveti ?

-Pai eu am sportul cu tine,bella !zise tipul blnd.

-Eu cu Alice avem latina impreuna !

Am inceput sa casc,iar ceilalti au observat asta !
-Iti este somn ?ar trebui sa mergi la somnic !

-Cred ca asta ma de gand sa si fac !-am zis eu cu o voce somnoroasa !

-Pai si eu ar trebui sa merg !deci noapte buna baieti !

-Nopate buna !am spus eu !
-Pa !au spus toti in cor !

Am ajuns sus in camera,abia tarandu-ma !M-am trantit in pat,iar patul combinat cu somnul m-au invaluit,facandu-ma sa dorm preum un copil care doarme prima data in bratele mamei sale.Cred ca visam,pentru ca stiam ca lumea iste intr-un intuneric !Acolo am vazut un baiat,pe care simteam nevoia sa-l iau in brate si sa-l protejez !Sa-l apar cu trupul si mintea !Dar nu puteam sa ajung la el,pentru ca m-am impiedicat si m-am trezit !Doamne ce vis puteam sa am !Imi era sete !M-am dat jos din pat,dar in patul de langa mine,Alice nu era !O fi la baie ?

-Alice,esti acolo ?

Nimic,am intrat acolo ,dup ace am aprins lumina!Oare unde poate fi?am luat un pahar si am baut apa.Ochi mi-au cazut pe faptul ca pe support ra doar o periuta de dinti ,un singur deodorant si un singur parfum care erau ale mele.M-am dus sa ma culc.Din fericire nu am visat nimic…..Ceasul a inceput sa taraie insistent sa ma trezesc.Se pare ca nu avea de gand sa renunte.AM ridicat mana si l-am oprit.M-am ridicat somnoraosa.M-am schimbat si m-am dus in baie sa ma spal,dar se pare ca acuma erau de doua ori ce am vazut aseara !Se pare ca am visat,dar unul asa de ciudat din moment ce am lasat paharul cu gura in sus si pe care scrie BELLA.M-am dus jos la ora de sport.Acolo am vazut o fata frumoasa blonda ca aurul,cu ochii aurii precum mierea,era imbracata intr-un costum de roz bombon si avea parul prins intr-o coada !arata minunat !

-Buna,eu sunt Tanya !

-Buna,eu sunt Bella !

Un fluier mi-a turuit in ureche,pe care il auzeam si daca eram si in capatul celalalt de lume.

-ATENTIE FETELOR !TREBUIE SA ALERGATI TURE DE TEREN !

-Domnule profesor,eu nu prea pot sa fac sportul !

-NU MA INTERESEAZA !si a inceput sa flueiere in ureche !

-Haide o sa alergam impreuna !zice Tanya

4 comentarii:

  1. :))
    profu` lor de sport seamana cu al nostru :))
    cam scurt capitolul, dar tot imi place cum scrii :)
    si, ca sa fiu rea, ai repetat prea mult "dorm"... >:)
    si ma dai pe spate cu expresiile tale... "blonda ca aurul" :)) ce, era vreo statueta?? puteai zice "cu PARUL blond ca aurul" :))
    si ugh!... roz bonbon... nu-mi place... prea Barbie girl...
    si se scrie bonbon, nu bombon... nu e cuvant romanesc, deci face exceptie de la regula :P
    in fine... imi place... astept nextul; si sper sa fie mai lung ;)
    ----------------------------------------
    Yarinn

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place capitolul :X
    astept continuarea :)
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  3. scurt...si am asteptat si o saptamana:|
    Vrem mai mult!!!!:))
    Puneti osul la treaba:))

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm nu prea imi plac expresile acelea cu "somnic" si alte diminutive, pare prea penal :)):)), schimbati cuvintele acestea si incercati sa scrieti impreuna inbinandu-va stilul, iar scoala asa cum ati descris-o seamana cu o pestera sau un castel vechi, am vazut ca si la vechea scoala tot asa ati descris, incercati sa schimbati :D:D:D:D
    si inca ceva, nu inteleg de ce a intrebat-o ed pe bella "ce ai facut sa te trimita aici", adica nu cred ca parintii copiilor rai ii trimiteau aici sa ii manance cine stie ce aratare :)):))) rest nu am nimic inpotriva, incercati doar sa scrieti mai diferit ;)

    RăspundețiȘtergere