Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 mai 2010

Capitolul 8-Good day


Cap.8 Epov

Am privit-o de la geam cum alerga cu celelalte fete pe teren.Era foarte amuzant cu incerca sa parcurga o anumita distanta fara a se impiedica.Emmett radea incontinuu de ea ,pana i-am dat una dupa cap,dar nici atunci nu s-a putut abtine mai mult de cateva secunde (recordul lui personal),iar pana la urma am ajuns sa incerc din rasputeri sa-i ignor rasul de magar.Jazz i s-a alaturat si el in scurt timp si radeau ca prostii.Jazz a inceput sa ma priveasca suspicios.
- Ce se intampla cu tine frate ?In ultimele zile ,de fapt de cand Bella a venit aici esti foarte abatut.
- Nu am nimic Jazz !Serios.
- Tot nu te cred,asa ca inventeaza altceva.
- Tu nu vezi ca Eddie al nostru e indragostit pana peste cap de Bella!rase Emmett cu gura pana la urechi.
- Ba nu e adevarat.ripostam eu.Cum putea spune asa ceva ?Eu indragostit de Bella ?Neah !E doar o prietena.Mda ,o prietena super draguta,cu niste ochi minunati si cu un par de milioane,niste buze...OO...stai asa !Da tu de unde naibii ai mai aparut ca nu te-am mai avut pe aici prin zona !Boule ma numesc constiinta si constiinta spune ca tu esti indragostit,asa ca asculta-ti fratii si nu mai comenta atat !
- - Frate de ce nu recunosti fata asta ti-a ajuns la inima.imi spuse Jazz trezindu-ma din nebunia mea.
Mda...Nu imi placea sa recunosc,dar aveam sentimente pentru acea umana,care mi-a intors viata cu susul in jos.Dar intrebarea cea grea era...ea simtea asa ceva pentru mine ?Nu stiu,dar voi incerca sa aflu.Ah,cat de folositor mi-ar fi fost daca as fi putut sa-i citesc mintea !Dar...in viata trebuie sa lupti pentru a ajunge sus,iar unele dorinte poate ca nu mi se vor implini niciodata.As vrea sa plec,dar nu pot,ceva ma tine pe loc ,si nu o pot face.Mai bine as pleca inainte ca sentimentele mele sa se schimbe si sa devina din ce in ce mai intense.Dar nu am avut prea mult timp de gandire ca Spiridusul de Alice intra si ma lua pe sus.De unde atata energie ?Parca era bagata in priza.
- Ce-ti veni sa pleci ?Nu te voi lasa nici daca ar fi sa te leg cu lanturi de un stalp.Bella te place ,din cate stiu eu si ai distruge-o daca te-ai indeparta.Ati suferi amandoi.
- Alice,te rog nu te baga intre mine si ea.
- Promit sa nu ma bag intre voi,daca si tu promiti sa nu pleci.
- Alice....
- Zi,Da sau Nu !Mairepede ca n-am timp de tine.In plus profu de sport ma cauta disperat ca sa merg la alergat cu fetele ,asa ca zi odata !
- Da Alice am sa raman !Multumita ?
- Foarte.Pa baieti !Ne vedem la cantina.Si-a lasat la o parte fata de ucigas in serie si a plecat zburdand strengar si batand din palme.Am scapat si de ea,Doamne,cum isi schimba unii starea de dispozitie ...
Am ramas asa cu baietii vorbind despre fel de fel de chestii,iar Emmett care deja se plictisise de noi incepu sa cante Britney Spears in gura mare,iar noi am cazut din paturi la auzul vocii lui ‘’minunate’’
- Ce ?Nu mai radeti.Macar eu ascult muzica la moda,nu ca voi ,care ascultati melodiile de pe timpul bunicii Margareta.
- Ai avut o matusa pe nume Margareta ?reusi Jazz sa zica printre hohotele de ras.
- Pai am avut vreo doua ,dar cred ca au murit ...
- Doamne Emmett ce nebun mai esti...
- Nu sunt nebun !Apropo,Eddie,pe matusile tale cum le chema ?
- Aaaaaa.....Nu stiu ?
- Baieti,aseara am visat ca eram un cangur !spuse Emmett incruntat.
- Emmett ,tu nu visezi!
- Mda bine nu a fost un vis ci doar o fantezie de-a mea!Stie cineva unde gasesc un costum ?
- Aaaa cauta si tu pe net !
Se duse la biroul lui si isi deschise leptopul.Jazz nu se mai oprea din ras,cred ca de acum se isteriza.
-Jasper,frate ia-o mai usor ca ai sa devii Emmett ‘’2’’,si chiar nu vreau asta.Unul mi-e de ajuns.
Se opri din ras si se uita inspre Emmett care avea o fata de caine plouat.
- La naiba !nu au masura mea !Am sa merg pana la subsol sa caut niste costume de la teatru.
- Ok,te asteptam Emmie cangurel !mda,si asa incepu o alta criza de ras.

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca am intarziat :(
    Pls lasati commuri puteti sa ma si criticati ca eu nu ma supar sa stiti.
    Sper sa va placa acest capitol,si scuzati greselile!

    RăspundețiȘtergere
  2. cangurel:))mijto faza...adr diana a inbunt esteclar..am la ficuri......si trebuie sa mai si scriu;))
    dar in fine mijto cap;))ca 9 este al meu:(((:(((u vreau..dar na treb sa- fac
    vezi k ma mai apuc de uul;))
    superb cap

    RăspundețiȘtergere
  3. :))tare tare:))
    imi plashe:)
    cam simplu dar este ok:)

    RăspundețiȘtergere