Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 8 mai 2010

Capitolul 1-Tragedia

Dpdv.Bella
Totul este tipic in Forcks!Mai am o ora de scoală si apoi acasaaa!Toata ziua cerul a plîns,dar azi plîngea mai mult ca niciodată,de parcă ceva rău,era pe cale sa se întîmple.Cerul tună precum un dragon care vrea sa omoare tot ce este în calea lui. Ce poate sa se întîmple intr-un oras asa de mic ?.Am fost distrasa de o voce pitigaiata a doamnei Cope :
-Eleva Swan,sa se prezinte în biroul directorului !
Ce am făcut ?de obicei sunt o fetiţă cuminte ?M-am ridicat de pe scaun,nu înainte de a observa ca toţi colegii se uitau la mine ,urăsc sa fiu in centrul atenţiei !Coridoarele erau vechi,pe fiecare perete scria cate un nume sau un cuvînt urat !În fiecare colţ vedeai cate o pînza de păianjen.Am ajuns în fata unei use de lemn,pe care scria secretariat.Am ciocănit si o doamna bătrîna,cu parul strîns de culoare blond,mi-a zis sa intru.
-Buna ziua,doamna Cope !
-Buna,Bella !ia un loc,o anunţ acum pe doamna directoare ca ai ajuns
-Multumesc !
-Doamna directoare,Isabella este aici !
O voce tristă cred,probabil din cauza vremii.
-Pofteste-o înauntru si doua cesti cu ceai cînd vii !
M-am ridicat de pe scaun,nu pot sa neg ca îmi era frica de ceea ce o sa-mi zică,am luat cumva o nota mica ?Am intrat in birou,camera numai din lemn,iar sus era o biblioteca,se stie ca doamnei directoare îi place sa citească.Ea a avut un copil care a murit la naştere,soţul nu a putut suporta durerea cauzată si a parasit-o.Atunci a primit o sansa sa fie directoare la o scoală.Poate din cauza ca ia murit copilul,are asa grija de noi si ne sustine precum o mama.Am salutat-o :
-Buna ziua !
-Bella,ia loc te rog !
M-am asezat pe scaunul negru,care se potrivea perfect cu culoare camerei.
-Bella,as vrea sa discut cu tine de tatal tau.
-Tatăl meu ?A păţit ceva ?
-Bella,trebuie sa-ti dau o veste proastă !Din păcate tatal tau,a fost impuscat in inima si nu s-a mai putut face ceva !imi pare rau !
-Nuuuuuuuuuuuu !tatal meu....nu poate fi mort imi spuneam printre lacrimi !
Nu el,ese singurul care mi-a ramas dupa moartea mamei mele.nu si el !De ce doamne mi i-ai luat la tine pe amandoi.
-Bella,poti sa stai la mine daca vrei !
-Nu vreau nimic,vreau sa ma duc acasa.Cum s-a intamplat,nenorocirea asta ?
-Tatal tau,urmarea un hot care avea o arma si la impuscat !Dar partea fericita este ca hotul este prins !Daca vrei sa te vorbesti cu psihologul scolii.Poate te ajuta sa treci peste dezastrul asta !
-NU INTELEGETI CA NU VREAU NIMIC !CEEA CE VREAU ESTE SA MA DUC ACASA !imi parea rau ca tip la ea,stiind ca nu avea nicio vina.Dar tot ce vroaim era sa ma duc acasa !Nu ma putea opri din pland,nu puteam realiza ca el nu mai este !
-Te duc eu !
-Imi pare rau si multumesc.
Tot drumul am plans.Pentru cine mai gatesc eu?Nu puteam sa realizez ca nu mai este.Am vazut casa in care mi-am petrecut copilaria.Am coborat din masina si am stat in ploaie.Si acuma imi amintesc cum m-a invatat sa merg pe bicicleta,cum se chinuia sa gateasca.
Am pasit spre casa cu pasimrunti,nu puteam sa realizez ce se intampla.Cand am deschis usa,mirosul lui,momentele petrecute impreuna,...totul ma facea sa imi amintesc de el.Niste maini calde,m-au luat in brate si mi-a zis ca o sa fie bine.Am urcat scarile si am vazut camera lui intre deschisa am intrat si camera de un verde pal era plin cu poze cu mine in fiecare moment al vietii mele :cand mi-a cazut primul dintisor,cand am facut primii pasi,prima zi de scoala.....totul imi amintea de el.Am simtit ceva umed pe obrajii mei.Instinctiv am dus mainele pe fata si erau doar lacrimi de durere,de suferinta,simteam un gol in suflet,o gaura neagra,ce este inca o data un goala,ce nu va fi umpluta nciodat cu dragoste.M-am dus in camera mea,unde am facut un dus,apoi am ales o perehe de pantaloni negri,o bluza de pantaloni negri si o pereche de pantofi negri.Am coborat jos,unde doamna directoare ma astepta sa mergem impreuna la inmormantare.Multi oameni erau acolo,multi prefacuti mai ales el,Paul Sebastian,care intodeauna a vrut postul tatei de serif.Un post care era imposibil atata timp cat el traia.Multi mi-au zis ca le pare rau si ca ma inteleg,dar nici unul nu ma intelegea.Nimeni nu intelegea prin ce trec eu,pot doar sa-si imagineze.Am ramas,dupa ce au plecat si ceilalti.Pana la urma convinsa de doamna directoare am acceptat sa ma duc la ea acasa.tot drumul mi se parea plictisitor,nu vreau sa mai vad pe nici unul care sa zica ca stie ce simt eu,toti sunt niste prefacuti.Drumul a fost plictisitor.Am vazut drumul acesta si am mers de o mie de ori cu tata,de ziua fetelor cu tatii.Casa era una obisnuita,insa felul in care a decorat era minunat.Si-a ales monila de culoare maroniu deschis,deschis asa incat sa se potriveasca cu peretii albi si sa dea o stare de melancolie.Me-a pregatit camera de oaspeti,dar nu m-a lasat pana cand nu am mancat.La masa vroiam sa-i zic :
-Vreau sa ma duc sa un internat,sa cunosc alti oameni si sa uit ceea ce s-a intamplat aici !am zis toata fraza asta intr-o singura suflare.
-Sunt de acord,dar cum nu ai 18 ani,tatal tau m-a numit tutore.
-Tutore ?
-Da !mi-a zis aca in cazul in care el pateste ceva,eu trebuie sa am grija de tine !si cred ca ar fi bine sa te duci la un internat.M-am uitat pe net si este unul care se numeste ‘’fericirea pe primul loc’’au profiluri bune !si nu este departe de Forcks.Maine te pot duce acolo.Acuma du-te si culca-te !
Nu imi vin sa cred tatal meu se astepta sa moara.Am facut o baie ferbinte dupa care m-am bagat in pat.Somnul m-a luat pe nestiute.
Am stiut ca visez deoarece il visam pe tatal meu cu aripi de inger.Purta un costum alb si in spate avea aripi.
-Tata ?!nu imi venea sa cred !era el !tatal meu
-Bella ma bucur ca esti in maini bune !
-De ce m-ai parasit ?
-Nu avem mult de sicutie ceea ce trebuie sa stii este :ca voi fi mereu langa tine si te voi proteja,dar trebuie sa te feresti de ei.Iar acum trebuie sa te trezesti !te iubesc nu uita !
-Si eu,dar cine sunt ei ?
Razele soarelui se jucau pe parul si pe fata mea jucaus.M-am trezit un pic mai bine.Inca ma gandesc,la ce sa referti tatal meu cand a zis sa ma feresc de ei.Am luat micul de jun si mi-am facut bagajul,eram nerabdatoare sa plec din orasul asta nenorocit.Drumul era unul de tara,dar nu a durat mult.Mi-am luat ramas bun de la Alina,asa mi-a spus sa ii zic.Am primit o brosura ca sa ii zic asa unde ar trebui sa ma duc si in ce camera sa ma instalez.Totul era ca un labirint.Picturile de pe tavan erau impresionante.Am si simtit o lovitura puternica ce m-a daramat jos.Am ridicat ochii si l-am vazut pe un baiat,care avea 17 ani cred,parul era de culoare focului,ochii aveau o culoare ciudata,erau maroniii de deschisi amestecati cu galbeni.Era imbracat intr-o camasa albastra si o perche de pantaloni negri.
-Bu-na !bravo Bella te si balbai.
-Buna sunt,Edward Cullen !te simti bine ?In ce camera esti ?
-Aaa da ma simt bine multumesc.In 221.
-O sa se bucure sora mea,este in aceeasi camera cu sora mea Alice,hai ca e conduc !
-Multumesc.. !
sper sa va placa primul cap si sa comm va rog,asta daca va place,cap 2 nu depinde de mine,va poop

8 comentarii:

  1. sunt prima YEY ME!!!oricu e super ttare bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunat este primul capitol>:D<
    Ideea este super interesanta:X
    Imi place si astept sa citesc si eu urmatorul capitol :D
    Sper sa apara cat mai curand>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. mda...al meu(anca)vine maine
    :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. un fic superb :X,dar si trist primul cap..saracutza bella..:(
    totusi pe la sfarsit devine palpitant :X se intalneste cu ed \:d/
    XOXO Adelyne

    RăspundețiȘtergere
  5. e superb capitolul :X
    saraca bella :(
    insa la sfarsit la intalnit pe edward :X

    RăspundețiȘtergere
  6. asa...deci sa incepem;))
    ideea este grozava, sa sti ca nu este rau deloc capitolul, primesti felicitarile mele, parca ai mai evoluat sa zic asa ...dar, dar..tot nu scapi:D
    faza cu inmormantarea trebuia sa o mai detaliezi:D:D:D::D la fel si sentimentele ei, dar fi atenta, nu zic ca nu mi-a placut, din contra esti pe drumul cel bun si chiar mai uimit, iti recunosc dintr-o mie felul tau de a scrie ;)) treci prea repede la actiune, descrierea lui ed putea sa fie mai ampla, iar dialogul dintre ei a fost prea rapid sa zic sau mai bine simplut, au trecut repede prin doua vb si apoi a zis ca Alice va fi incantata de ea....dar fata de cum scriai inainte si detaliai acum este de 10 ori mai bine, ti-am spus esti pe drumul cel bun, chiar foarte bun, felicitari...
    in ce postura ma aflu acum, ma simt ca un critic din juriul :)):)) care iti depuncteaza fiecare greseala ;))):))

    RăspundețiȘtergere