Faceți căutări pe acest blog

duminică, 9 mai 2010

Capitolul 3-O zi aglomerata

Dpdv.Bella

Drumul a fost minunat,in fiecare colt avea cate o crapatura,pe fiecare perete era imposibil sa nu fie si un tablou cu directorii scolii.Daca ma intrebai pe mine era absurd,putea sa puna rezultatele elevilor de la olimpiada sau orice altceva !In fiecare colt al peretelui era o crapatura mica,iar un mic paianjan de culoare negru isi croia o panza alba precum matasea.Persoana de langa mine era ca un zeu grec,ochii sai,parul sau,chiar si zambetul sau reuseau sa te ameteasca,probabil din cauza dintilor sai albi ca zapada.’’Hey,mai esti pe aici ?Trezeste-te din visare,ca o sa creada….cine stie ce’’Taci din gura!Am fost ntrerupta din conversatia mea foarte ‘’normala’’:
-Deci,tu ce rele ai facut de ai venit aici?

-Rele ?nu inteleg ?Cu greu ma stapaneam sa nu ma uit la fata lui.Bella ochii in pamant.

-Aici vin numai adolescenti cu probleme,care fac rele pe acasa !Deci care este povestea ta ?
Povestea mea ?nu ma simt inca in stare sa le zic ce se intampla cu mine.Am simtit brusc o dereglare de echilibreu,dar imediat m-a prins.

-Aaaa multumesc... !

-Ar trebui sa ai grija pe unde calci,nu vrem accidente cu sange pe aici !

-O sa am grija,dar nu depinde de mine !depinde de ginionul meu !

-Ghinion ?

-Da !nu trece o zi fara sa nu ma impiedic,sau sa nu patesc ceva !

-Deci esti precum un bibelou foarte sensibil,care se poate sparge oricand ?
-Da,cam asa ceva !

-Asta este camera ta !

Dumnezeule de ce nu am fost atenta,sa vad pe unde am mers ?La ce etaj sunt ?

-Aaaa...multumesc !dar nu te supara dar la ce etaj este holul acesta imens ?
-Etajul 5 si nu ma supar !multa lume nu acorda atentie pe unde merge.Trebuie sa plec !pa !

-Pa !

Si asa am ramas singura i fata unei usi de termopan.

‘’Hey fetito intri sau nu ?’’

-Pardon?cred ca am inebunit!

Am ciocanit si o voce de clopotel mi-a zis sa intru.Camera era vopsita intr-o culoare pe care nu o prea o ador :movul.In mijlocul camerei era o fetita mica de statura,cu parul scurt de culoare negru precum smoala.Era imbracata intr-o camasa alba cu maneca scurta cu o vesta de culoare beomaren precum cerul si pantalonii de culoare gri.Se asorta perfect,se vede ca ii placea moda.

-Buna!eu sunt Isabella Swan,dar prefer sa mi se spuna Bella si se pare ca vom fi colege de camera!
-Buna !Alice Cullen !deci dupa cum vezi,patul de sus o sa fie al tau !Ma duc sa fac un dus.

Se pare ca camera aceasta era renovata.Mi-am scos hainele din bagaj si le-am pus in dulap.Unde ma uitam era totul in mov !Incep sa detest melodia asta.

-Am auzit cum iti ghioraie matele !-zicea printer rasete,pana si vocea I era precum un clopotel-Hai sa mergem la cantina!

-Ma bucur ca ai nimerit camera si ca o sa fim colege.

-Dar nu am nimerit-o singura !M-a ajutat Edward.Este fratele tau nu?
-Da.Ti-ai luat programul pentru maine?
-Sincer nu prea stiu unde este secretariatul si cum scoala asta este precum un labirint,o sa ma ratacesc,iar in cazul nefericit o sa am un accident.

Am recunoscut drumul asta,este pe unde m-a condus Edward in camera 221.

-Mai intai mergem sa-ti ei orarul si apoi mergem sa mananci ceva!

O voce subtire se auzi prin pereti :

-Eleva Alice Cullen,este rugat-o sa se prezinte in biroul directorului.

-Nu mergi numai cu mine !

-Da asa este.A trebuit sa iesim din ‘’hotel’’ asa cum ii spun eu,deoarece era un corp numai cu camere :fete si baieti.Si mai sunt diferite corpuriin care se tin orele.Ceea ce ma enerveaza este ca nu sunt numerotate,sunt vopsite la fel,cu greu le deosebeai,dar aveau usile diferite.Afara era nor,dar punea in evidenta culorile naturii,preomina verdele.Era minunat :mirosul florilor,totul era foarte frumos.Nu a durat mult sa ajungem.Intrarea i corpul cu cancelaria si secretariatul era total diferit.Directorul a ales tema ,din cate a vazut o adora :anticu.Mobila,camerele,usile.....totul era antic,tema aceasta predomina.Pe hol am fost intampinata de un om cu parul blond,tanar imbracat la costum :
-Buna ziua,Alice as vrea sa te rog sa te ocupi de balul care o sa urmeze.Iar tu trebuie sa fii Isabella !
-Buna ziua !da eu sunt,dar prefer sa mi se spuna Bella !

-Domnule director as fi incantata !-mi se parea mie sau vocea ei era plina de dezgust .-vad ca aveti in mana orarul ei !deci cand ar trebui sa organizez balul ?
-Pai...sambata asta !

-Peste patru zile ?Am atatea de facut,trebuie sa comand florile...

-Alice,respira sunt sigura ca o sa te descurci !am intrerupt-o eu –Va multumesc pentru orar.

-Haide Bella,trebuie sa mancam.

Ceea ce era ciudat este ca nu am iesit pe unde am intrat,ci pe altundeva direct in cantina.Cantina era plina de oameni care vorbeau si era plina de mese,Alice m-a tarat pana la masa in care era Edward si altii pe care nu i cunosc.

-Buna !ea este Bella,iar ei sunt Jasper,Emmet,Rosalie si Edward pe care l-ai cunoscut deja !

Erau asa perfecti...nu aveau niciun cos,nimic.....Am luat jos si am inceput sa manac.O voce de zeu ma intreba :

-Maine ce ai prima ora ?

sper sa va placa ce am scris eu si comm va rag..daca comm



4 comentarii:

  1. I love it
    ma apuc si eu acum de scris
    sper sa-l termin intr-o ora:D

    RăspundețiȘtergere
  2. super!! dar vezi ca asta e cap 3 :D

    RăspundețiȘtergere
  3. hei de ce ma superi? incearca sa mai detaliezi si tu, conversatiile celor din jur, tonul cu care acestia vorbesc, surprinderea, uimirea...nu mai trece asa repede prin actiune
    voi doua va potrivit:)):)):) adica anca la cap anterior se plangea ca a descris prea mult(care dupa parerea mea a fost perfect) iar tu ai prea mult dialog si nu te bazezi pe descriere, incercati sa face un capitol impreuna sa vedeti ce iese, adica vb intre voi cam cum ati vrea sa fie actiunea in el si intamplarile si apoi una dintre voi scrie o parte iar cealalata alta parte :D:D:D:D
    cap este super....deabea astept sa vad scanteile dintre cei doi ;)), sau poate mai vreti sa va jucati un pic cu ei si sa ii tachinati putin:))

    RăspundețiȘtergere