Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 mai 2010

Capitolul6-M-am indragostit!


DPDV Edward
- Deci ce ora ai maine?am intrebat eu inca odata,vazand ca ma priveste ca pe nu stiu ce minune.Wow,Em avea dreptate eu chiar sunt bun la chestia asta cu fetele.
- Pai...stai sa ma uit...vru sa-si scoata orarul din geanta ,dar Alice i-o lua inainte :
- Sportul !Doamne imi venea sa-mi dau una.Bella se uita cu nedumerire la nebuna de sor’mea,care nu putea sa-si tina viziunile pentru ea.
- Dar de unde stii ?intreba si Bella.
- Pentru ca.... ‘’Edward Cullen ,ajuta-ma dracului’’,tipa ea in gand la mine...am fost la secretariat sa las o cheie !gasi raspunsul,dar inainte sa Bella sa mai zica ceva m-am ridicat de la masa.
- Deci,ma duc sa iau ceva de mancare !Bella tu ce vrei sa mananci ?am intrebat-o.
- Pai as manca un hamburger,dar ma duc sa-mi iau eu !
- Nu,fac eu cinste.am oprit-o.Se uita crucis la mine dar nu protesta.
- Dar fratii tai ?
- Ei isi iau in fiecare seara pizza !apoi se pierdu in gandurile ei,iar eu am mers sa cumpar mancarea,iar fratii mei o intrebau cate ceva,iar Emmett ca de obicei radea ca un nesatul,de mai avea putin si zguduia cantina.Am luat mancarea si i-am pus Bellei o portie foarte mare de clatite,iar in timp ce manca ea eu mai ciuguleam cate ceva ,mereu cu o expresie de dezgust pe fata mea.Emmet razand din nou.
- Voua nu va este foame ?intreba ea ingrijorata.
- Nu,noi am mancat mai devreme !Stam aici cu voi doi sa mancati
- Maine ce ore aveti ?
- Pai eu am sportul cu tine Bella !spuse Emmett cam tare.
Bella incepu sa caste,trebuia sa fie cam obosita,nu dormise deloc.
- Iti este somn ?Ar trebui sa mergi sa te odihnesti putin.
- Cred ca asta ma de gand sa fac.a zis mai ca voia sa doarma si in cantina daca se putea.
- Pai si eu ar trebui sa merg,deci noapte buna baieti !
- Pa !spuse si B.
Am condus-o pana la usa camerei ei ,pentru ca mai avea putin si cadea din picioare,iar apoi am plecat spre camera mea.Alice veni in camera ca o tornadasi ma chema la vanatoare.Am mancat o puma si un urs,pe care i-am gasit destul de aproape.Emmett ar face urat daca ar afla asta.Dar mie mintea si inima mi-au ramas la liceu in camera unde dormea Bella.Deja imi era dor de ea si de mirosul ei .Stiu ca par un prost siropos si amorezat,dar e prima dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc,dar imi era frica ,daca ar afla ce fel de creatura sunt ar fugi,ca sa-si salveze viata de un monstru ca mine.In drum spre casa am daramat vreo zece copaci,iar Alice nu mai putea de ras .Stia ca o plac pe Bella,si radea mereu de mine,la cat de pierdut paream cand ma gandeam la ea.Hm !Ea macar il avea pe Jazz,dar eu nu aveam pe nimeni,si asta incepea sa ma enerveze.Am ajuns la liceu exact cand profu’de sport ne scotea la alergat.Am observat-o pe B. Cum incerca sa-l faca pe prof sa nu o puna sa alerge,dar nu prea i-a mers,asa ca a inceput sa alerge impiedicandu-se mereu,cu Denali langa ea.Ce cauta nu stiu,dar ...cat timp nu-i puteam citi gandurile...nu aveamnici un raspuns de la ea.  :(
__________-

Eu sper sa va placa capitolul acesta,si sa ma iertati ca nu am postat
Sunt in spital!:((
nu am putut sa scriu,desi am avut leptopul cu mine sorry inca odata





-

6 comentarii:

  1. ma este foarte frumos,iar anca,stai calma,te revansez eu..>:pfac eu capitolele mai lungi k eeu plec in banchet si tu il postezi;))scz;))mi-a plaut cap;)dar nu ma mai lasa pe mn prima;))

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plashe cpaitolul:)
    cam scurte...
    oricum sper sa te faci bine:P
    si eu sunt un pic racita;))
    pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm ce s-a intamplat de te afli in spital?, oricum sper sa te faci bine :D:D
    mi-a placut acest capitol si am obs ca ai exclus faza aceea cu somnic de acolo si alte vorbe, serios nu se imbina bine acolo, :X
    ma bucur ca alice se amuza de edward si eu am ras:)):)) iar emmett este mortal, dar dc l-ati descris avand parul blond?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai nu eu l-am facut pe Emmett blond ci Diana
    kred ca ii place ei mai mult asa :))

    RăspundețiȘtergere