Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 iunie 2010

Capitolul 13-O seara cu nervi


Bella pov

Nu pot sa cred ca Alice a incercat sa-mi zica ca nu este adevara ceea ce vad!Pe cine pacaleste ?Jake a preferat sa stea cu mine,decat sa stea cu la petrecerea aia,eram sigura ca o sa fie un dezastru.I timp ce vorbeam,ceva imi spunea sa-l sarut,m-am apropiat de el si mi-am pus buzele peste ale lui.Limbile noastre mergeau intr-un singursens,parca eram meniti sa fim impreuna.La un momendat ne-am despartit,din lipsa de aer.Buzele lui erau asa moi si catifelate,dar stiu ca nu pe el il iubeam,ci pe Edward.Mi-ar placea sa vada si el cum este suferinta,dar cum el nu ma place,macar sa aiba satisfactia de a nu simti gustul buzelor mele.

‘’Issabella Marie Swan,ce sunt cu cuvintele astea ?’’imi zise constiinta mea,parca este maica-mea

Eeeee...vorbesc cum vreau !am zis eu certandu-ma cu constiinta mea

‘’Nu ma face sa ies din bula asta !In plus vezi ca baiatul asta te intreaba ceva !Sa raspunzi cu nu !

-BELLA !a tipat el

-Da !am zis eu

-Deci accepti?sunt asa fericit!

Despre ce vorbea?

-Dar ce m-ai intrebat?

-Daca vrei sa fii cu mine !

Si eu am zis da ?Constiinta asta.......doar i-a zis sa zic nu.....iar eu am zis da !

-Da ,accept !

Este o ocazie sa ma razbun pe el.Daca el a ales-o pe fata aia,Alicia parca asa o cheama inseamna ca si eu pot fi cu cine vreau eu.Inseamna ca s eu pot fi cu dusmanul lui,Jake,im plus arata bine si de ce nu pot fi cu el !

-Ce frig este afara !am zis eu.

Si el s-a dezbracat de haina si mi-a dat-o mie !Era asa un dulce !Mi-am pus capul pe mana umarul sau si am stat si ne-am utat la stele,ce romantic.

‘’Ti-am spus sa zic nu !de ce nu ma asculti?’’

Pentru ca semeni cu mama mea !

’Ce sa-ti fac ?oricum zii ca iti este somn si vrei sa e culci,ca sa te gandesti la ceea ce ai facut !’’

nu pot sa crd ca zic asta !Dar asa am sa fac

-Stii Jake..imi este cam somn,ma duc in camera mea!
-Stai un pic!
M-a luat in brate si m-a dus in camera mea.Am deschis usa si Alice era acolo suparata:
-Nu pot sa cred ca aifacut asta!
-Am facut ce Alice?
-Ca esti cu Jacop!
-Il cheama Jacob!Si care ar fi faza,daca el este cu Alicia eu nu pot fi cu cineva?
-Dar nu este ceea ce pare!
-Stii ce m-am saturat de chestia asta!Noapte buna!
-M-am schimbat in pijamele si m-am bagat in pat!

Jake pov
Sunt cu Bella ce bine imi pare.Am stat sa ne uitam la luna,mirosul ei era asa de minunat......la un momendat am dus-o in camera si m-am intalnit cu Alice:
-Imi provoci scarba!
-Si tu mie!mirosul ala este dezgustator!
-Nu de miros ma refeream,ci la faptul ca esti un trisor!Cum aiputut sa faci asa ceva?Cei doi merita sa fie impreuna!
-Da.....daca zici tu!am sa ma gandesc!
Strigoaica idioata,cum indrazneste sa-mi zica mie cu cine sa fiu si cu cine nu!
M-am dus la mine in camera si toti dormeau.M-am schimbat de haine si am ramas in boxeri,m-am bagat in pat si am adormit.

*****A doua zi*****
M-am trezit dimineatza si m-am dus la cantina unde ma astepta Alicia:
-Buna Alicia!am zis eu
-Buna Jake!
-Te-ai descurcat de minune aseara!Puterea ta este minunata!
-Multumesc,dar azi vreau sa o fac pe Swan sa sufere si mai mult,azi vine o vara mea si are o putere de te face sa rami o papusa in mainile ei si o sa ma ajute sa ma sarut cu el in fata Bellei!
-Bun!am zis eu
M-am uitat la ceas si era 9 de acuma trebuiau sa vina la masa.Am urcat scarile in graba si am asteptat-o .A m batut de doua ori si mi-a zis sa intru.Am deschis usa si o fata imbracata intr-un maie negru decoltat la sani si niste pantaloni foarte mini.
-Buna,iubit-o si am sarutat-o!in timpul ala trecea Edward si pun pariu ca ne-a vazut!si nu cred ca ia placut ce a vazut!
------------------------------------------

este gata si eu va rog sa comm.....v-am facut surprize in cap asta nu?
deci ne mai vedem peste doua cap ,ca 14 si 15 sunt ale Ancai
Am scapat si pot lucra la celalte ficur ale mele
Va poop


3 comentarii:

  1. idiot,nesimtit,arogant,egocentrist,hadicapat,bolnav mental,pervers,trisor,potaie,obsedat,etc.
    cum a putut sa faca asta??adica sa fie cu un idioat,amarat si caine ca el??
    o sa va omor pe amandoua...pe diana ca a putut sa scrie asta si pe anca ca a lasat-o sa posteze...x(
    sper ca in urmatorul capitol sa se desparta de el ca altfel jar mancati >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. dddddddddddddeeeeeeeeeeeeeee cccccccccceeeeeeeeeeeee este atat ddee scurttt?????????????WOW am facut multe crize sapt. asta.cand se bat jake si ed?????:D

    RăspundețiȘtergere
  3. PENTRU ANONIM...eu nu am vazut ce a postat
    abia azi am vazut inca 2 capitole adaugate
    :))
    asta mika e e o Evil Girl :))
    am sa scriu eu pdv Ed si mai vedem
    Cine a zis k Jake si Ed se bat?????
    :))

    RăspundețiȘtergere