Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 iunie 2010

Capitolul 12-O seara picanta



Dpdv.Bella

Uras petrecerile…………..urasc in general tot ce tine de moda.Dar acuma ca am fost invitata trebuie sa ma duc.L-am luat de pe Edward de brat si am inaintat spre inspaimantatoare petrecere.Directorul a vrut sa fie in sala de sport.Este spatiu foarte mare,dar totsuiera mai bine la aer liber.Am intrat in sala si peste tot eau numai lumini de toate culorile,oameni dansand fiecare cu perechea lui....nu crdeam ca o sa zic asta vrodata :

-Alice.............totul este minunat !Te-ai descurcat splendit...te-ai descurcat ................PERFECT !

-Venind de la tine....te cred !

-Hai sa dansam !a zis Edward la ureche, ca altfel nici nu il auzeam.

-Nu,ei bine stii tu..............

-Nu nu stiu !zise el serios !Imi miroase gura ?
-Nu....nu !am zis eu repede.Doar ca .................nu stiu sa dansez !

A rasulat linistit si a zis :

-Nu este asa de usor !

Si m-a luat de mana si m-a dus pe ringul de dans,si-a pus mainile pe soldul meu,iar eu i-am pus mainile pe corpul lui,era asa moale si cald....de iti venea sa dormi.

Au curs melodiile ,iar pe mine au inceput sa ma doara picioarele.

-Luam o pauza ?ma omoara picoarele !
-Ok,vrei un punch ?

-Da !imi era sete la nebunie.

Langa mine statea un baiat cu parul sculat scurt cu cravata,semana cu Jake ?

-Jake ?am zis eu

- ????A tu erai Bella ! a zis plictisit.Vii la dans ?

-Pai......adineauri ce am luat o pauza,iar Edward imi aduce ceva de baut !
-Se pare ca este prea ocupat sa se saruta e cu Alicia,de cand il vaneaza fata aia !

Era o fata bruneta cu suvite blonde cu ochi albastri....era frumoasa,era imbracata cu o rchie rosie cu o curea neagra arat foarte bine tipa !Si amanadoi formau un sarut perfect !Nu pot sa cred ce se intampla !Si ca o fraiera credeam ca ma place si ......

Sunt o fraiera ca l-am crezut.Am inceput sa ma strecor prin multime,dar Alice m-a prins de mana si mi-a zis :

-Nu e ceea ce pare....crede-ma !
-Daca asta nu e,atunci eu vad gresit ?

Dpdv.Jake

Nu pot sa cred ca m-a refuzat,pe mine nimeni nu ma refuza in in viata mea,o umana nu m-a refuzat.Cum indrazneste.Plus ca arata asa de bineformele alea.....buzele......si ea in loc sa vina la mine,se arunca in bratele lui Cullen !Ce idiot.....ca sa nu simta raceala corpului lui,si-a pus perne !ce idot,nu o sa vezi un mai mare fraier ca el !Am inceput sa rad.Leah perge cu nu stiu cine,iar eu merg singur.Eram in padure cand am auzit un fosnait,m-am ridicat in picioare,un miros degustator mi-a intrat pe nari.Acuma iar trebuie sa folosesc o tona de parfum.Din copaci a rasarit Alicia,un vampir inalt cu pielea subtire,cu ochii aurii si cam proasta,dar il place foarte mult pe Cullen :
-Buna Alicia !am zis eu

-BunaJacop !

-Jacob !am zis eu.Dar fine :inca mai ai obsesia entru Cullen ?

-Da !

-In seara asta o sa ai ocazia sa vezi cum saruta !

-N.......Nu....p.....o.o.......p...pp.p.......pot...............s.....aaa.....cr........ed.... !!!doamne ce au fetele de sunt inebunite dupa el !

-Cand se va duce dupa puch,la semnul meu te vei duce sa il saruti !
Si cu asta am incheiat discutia !Era deja 8 fix si trebuia sa arat bine,prezentabil.

*********Dupa o ora************

Se pare a dusul,....si altele au durat mai mult decat jumate de ora.M-am imbracat repede si am coborat scarile.Muzica se auzea si am intrt,insa nu am vazut nimic interesant :o sala impodobita precum un copac de craciun.

M-am asezat pe scaun si am cautat-o cu privirea pe Bella.O voce de clopotel s-a auzit:

-Jake ?

- ????A tu erai Bella ! am vrut sa par plictisit.Vii la dans ?

-Pai......adineauri ce am luat o pauza,iar Edward imi aduce ceva de baut !
-Se pare ca este prea ocupat sa se saruta e cu Alicia,de cand il vaneaza fata aia !Alica face o treaba super buna !Bella a iesit plangand de aici,dar a oprit-o Alice.Acuma e timpul sa apar in personaj !

-E nu mai vina ta ! a zis Alice

-Ce sa-i fac daca nu stie sa-si tina partenera iubita !si cu asta am plecat.Bella era afara si plangea,m-am asezat langa ea si am ascultat-o.

-Edward este un idiot ! a spus ea si si-a presat buele peste ale mele ,facandu-le sa se miste in acelasi sens.

--------------------------------

sper ca mi-a iesit cap........>:) anca ai munca grea:))

deci sper sa va placa



2 comentarii:

  1. :)) o lol....ce incurcatura:))
    Mi'a placut faza cu parul scualt=))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot sa cred....
    te omor....cum sa-l sarute pe idiotul ala care a planificat tot numa ca sa-i strice seara...argh....ce nesuferit....sper sa-l calce masina :P
    oricum super cap :*

    RăspundețiȘtergere